Jak zalogować się do systemu eduVULCAN? – instrukcja dla ucznia i rodzica

Podczas pierwszego logowania do systemu każdy użytkownik musi przeprowadzić procedurę zakładania (lub aktywacji) konta, która wiąże się z utworzeniem hasła dostępu do systemu. Do przeprowadzenia tej procedury niezbędny jest adres strony startowej systemu oraz kod dostępu, który przekazuje rodzicom i uczniom szkoła. W przypadku logowania do Dziennika VULCAN użytkownik powinien skontaktować się ze szkołą w celu uzyskania jednorazowego kodu dostępu. Kod ten można wygenerować z kartoteki ucznia w zakładce „dostęp internetowy”. Szkoła może udostępnić te kody w formie wydruku.

Zakładanie konta podczas pierwszego logowania do systemu

Kliknij poniższy przycisk lub wejdź na adres: uonetplus.vulcan.net.pl

Na wyświetlonej stronie kliknij przycisk Pierwszy dostęp.

W wyświetlonym oknie, wybierz typ konta eduVULCAN i kliknij przycisk Dalej.

Następnie kliknij przycisk Utwórz konto.

Wprowadź swój adres e-mail, hasło, wybierz rodzaj konta, przepisz cały tekst z obrazka i kliknij Utwórz konto.

W nowym oknie wprowadź jednorazowy kod dostępu oraz ostatnie 4 cyfry numeru PESEL i kliknij Dodaj dostęp do Dziennika VULCAN.

Adres e-mail może pełnić rolę loginu do platformy eduVULCAN. Alternatywnie, można również wybrać inny dowolny ciąg znaków jako swój login.

Logowanie do systemu eduVULCAN

  • Uruchom przeglądarkę stron internetowych i przejdź na stronę startową systemu.

  • Kliknij przycisk Logowanie konto eduVULCAN.

W wyświetlonym oknie kliknij przycisk Zaloguj się.

W oknie logowania wprowadź login i hasło, a następnie kliknij przycisk Zaloguj.

Po zalogowaniu się na konto eduVULCAN na stronie głównej wyświetlana jest Lista dostępów do dzien-nika VULCAN. Wybierz danego ucznia w celu przejścia na witrynę ucznia/rodzica.

Zostaniesz przekierowany na swoją stronę, która zawiera komplet informacji dedykowanych dla Cie-bie.

Jeśli jesteś rodzicem kilku uczniów, możesz przeglądać informacje dotyczące każdego dziecka z poziomu Witryny ucznia i rodzica.


Po założeniu konta eduVULCAN konieczne jest dodanie do profilu kont dzieci. Aby to zrobić należy:

  • Zalogować się na swoje konto eduVULCAN, po czym kliknąć Dodaj dostęp

  • Po wykonaniu czynności, rodzic na stronie głównej będzie widział konta, które zarejestrował na jednym loginie.


© 2021 ZS-1.EDU.PL. ALL RIGHTS RESERVED
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.
Deklaracja dostępności // Polityka prywatności i RODO